Forældreinformation

Skolens hovednummer 97 11 54 00
SFO 23 84 87 63

Morgen
Der serveres morgenmad i Morgen-SFO.

Eftermiddag
Som et særligt tiltag serveres et fælles eftermiddagsmåltid. Børnene behøver altså ikke medbringe eftermiddagsmad i SFO. Har I særlige hensyn ift. maden, rettes henvendelse til personalet herom.

Forventninger
Vi forventer, at I sørger for skiftetøj til jeres barn. Alle børn har en kasse ved garderoben til skiftetøj. Husk at skifte ud efter årstiden. Vi opfordrer til, at der bliver skrevet navn i barnets tøj.

Vi forventer, at I er interesserede i jeres barn dagligdag i SFO-en, og holder jer orienteret om aktiviteter gennem tilsendte månedsplaner.  Vi inviterer flere gange årligt til små arrangementer, forældre-kaffe mm. Vi forventer en gensidig og åben dialog om jeres barns trivsel. I er til enhver tid velkommen til at få en snak med personalet om jeres barn og dagligdagen.